Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якостізгідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днівпісля отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належноїякості
Повернення/обмін товару здійснюється відповідно до «Закону про захист прав споживача». Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту одержання за умови:
• Товарного виглядувиробу без слідів використання та експлуатації;
• Цілісності оригінальної упаковки ізз береженням усіхя рликів та бірок;
• Наявність документів, що підтверджують придбання товару;
Процедура повернення/обміну:
• Переконайтеся, що товар, що повертається, відповідає умовам повернення/обміну;
• Зв'яжіться з нами, щоб менеджер магазину надіслав Вам дані, куди необхідно повертати товар; повернути/обмінювати товар Ви можете за тією ж Товарно-транспортною накладною, за якою він був отриманий. На Новійпошті при собі необхідно мати товар, що повертається, відповідний умовам, внутрішній чек і Товарно-транспортнунакладну.
• Повернення коштіввідбувається протягом 7 банківських днів з моменту отримання товару, який підлягає поверненню; • Повернення здійснюється за рахунок покупця. Згідноіз Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належноїякості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.